Dołącz do zespołu ABM Jędraszek
Dlaczego warto być z nami?

ABM Jędraszek to firma, która nieustannie się rozwija i szuka współtowarzyszy do dalszej drogi.

W naszej firmie tworzymy atmosferę, w której niesamowici i pełni pasji ludzie (tacy jak Ty) mogą spełniać się zawodowo. Jesteśmy tutaj nie tylko po to, aby dostarczać naszym klientom okna i drzwi do budowy domu czy biura. Chcemy tworzyć idealne przestrzenie do życia, pracy i odpoczynku. Żeby to zrobić, potrzebujemy różnorodnych – najlepszych z najlepszych – fachowców. Wspieramy naszych pracowników i wierzymy, że przynosząca satysfakcję kariera zaczyna się w satysfakcjonującym miejscu pracy.

Jeśli chcesz się rozwijać i spełniać zawodowo – wśród równie ambitnych ludzi – jesteś we właściwym miejscu.

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy:

Miejsce pracy: Pabianice, ul. Partyzancka 110

Zakres obowiązków :

  • przyjmowanie towaru do magazynu
  • rozkładanie i oznakowanie towarów składowanych w magazynie
  • prowadzenie dokumentacji magazynowej
  • wydawanie towarów z magazynu
  • inwentaryzacja magazynu

Wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole
  • wysokie zdolności organizacyjne
  • staranność i zaangażowanie
  • odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość
  • dyspozycyjność – praca w systemie 2 zmianowym
  • dbanie o czystość i porządek w miejscu pracy
  • doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży będzie dużym atutem
  • uprawnienia UDT do obsługi wózka widłowego mile widziane

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
  • szkolenie wdrażające
  • pracę w dobrej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • prywatną opiekę medyczną PZU dofinansowaną przez pracodawcę
  • ubezpieczenie grupowe Unum
  • kartę sportową

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Miejsce pracy: Pabianice, ul. Partyzancka 110

Zakres obowiązków:

  • przygotowanie i montaż elementów składowych okna
  • wykonywanie czynności zapewniających wymaganą jakość produktów zgodnie z technologią
  • prawidłowa eksploatacja urządzeń i narzędzi produkcyjnych
  • optymalne wykorzystanie materiałów produkcyjnych

Wymagania:

  • zdolności manualne
  • umiejętność pracy w zespole
  • staranność i zaangażowanie w wykonywanych pracach
  • odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość
  • doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży będzie dużym atutem
  • dyspozycyjność – praca w systemie 2 zmianowym

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
  • szkolenie wdrażające i wsparcie merytoryczne
  • pracę w dobrej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • prywatną opiekę medyczną PZU dofinansowaną przez pracodawcę
  • ubezpieczenie grupowe Unum
  • kartę sportową

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Miejsce pracy: Pabianice, ul. Partyzancka 110

Zakres obowiązków:

  • obsługa, kontrola maszyn i procesu produkcyjnego
  • korekty ustawień maszyn i usuwanie podstawowych problemów związanych z procesem
  • efektywne wykorzystywanie materiałów do produkcji
  • utrzymywanie odpowiedniego stanu technicznego i czystości maszyn
  • aktywny udział w grupach usprawniających
  • czynny udział w pracach modernizacyjnych, prewencyjnych i remontowych
  • wykonywanie pracy zgodnie z przepisami BHP, obowiązującymi procedurami oraz normami

Wymagania:

  • wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, techniczne (preferowany profil elektroniczny, elektrotechniczny, mechatroniczny, automatyczny)
  • umiejętność współpracy z innymi, logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
  • dokładność, sumienność, zdolności manualne, rzetelność.
  • gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji
  • dyspozycyjność – praca w systemie 2 zmianowym
  • uprawnienia SEP będą dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
  • szkolenie wdrażające i wsparcie merytoryczne
  • pracę w dobrej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość awansu wewnętrznego
  • prywatną opiekę medyczną PZU dofinansowaną przez pracodawcę
  • ubezpieczenie grupowe Unum
  • kartę sportową

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Opis stanowiska:

  • sprzedaż produktów budowlanych – stolarki okiennej i drzwiowej polskiego producenta – do klienta profesjonalnego
  • praca w terenie
  • przygotowywanie raportów do Kierownika Działu Handlowego
  • kandydat będzie odpowiedzialny za powierzony region na terenie Francji

Zakres obowiązków:

  • realizacja celów sprzedaży w przypisanym regionie
  • budowanie sieci dystrybucji – nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi klientami
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • monitorowanie aktywności i działalności konkurencji
  • wprowadzanie narzędzi oraz systemów wspierających sprzedaż
  • udzielanie klientom wsparcia technicznego
  • ścisła współpraca z działem handlowym w siedzibie firmy

Wymagania:

  • biegła znajomość języka polskiego i francuskiego – warunek konieczny
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji
  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej i budowaniu sieci klientów
  • systematyczność w działaniu i dążenie do wyznaczonych celów
  • aktualne prawo jazdy kat. B
  • obsługa komputera
  • znajomość branży budowlanej będzie dużym atutem

Oferujemy:

  • wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy
  • pakiet szkoleń niezbędnych do pracy na powierzonym stanowisku – w tym szkolenie produktowe przed podjęciem zatrudnienia
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze
  • swobodę w organizacji czasu pracy
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon, materiały marketingowe.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż produktów własnych – stolarka okienna PCV i aluminiowa, rolety, drzwi i moskitiery polskiego producenta – do klienta profesjonalnego (sektor B2B – dealerzy/dystrybutorzy itp.)
  • Osiąganie założonych wyników sprzedażowych w wyznaczonym obszarze działania oraz dynamiczna ekspansja na nowe regiony.
  • Budowanie sieci dystrybucji poprzez nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.
  • Monitorowanie działalności konkurencji, w tym analiza ofert produktowych, cenowych i promocyjnych, śledzenie trendów branżowych  oraz proponowanie rozwiązań wspierających nasz rozwój na rynku.
  • Przygotowywanie raportów i ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym oraz centralą firmy (BOK, Technologie, Planiści produkcji).
  • Wprowadzanie i wykorzystanie narzędzi wspierających sprzedaż.
  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i holenderskiego (niderlandzkiego) umożliwiająca codzienną komunikację biznesową – warunek konieczny.
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych i skutecznej komunikacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz w rozwijaniu sieci klientów w sektorze B2B
  • Zorientowanie na osiąganie wyników, systematyczność i umiejętność organizacji pracy w terenie.
  • Aktualne prawo jazdy kat. B
  • Warunkiem koniecznym jest znajomość branży budowlanej a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży stolarki okiennej.
  • Obsługa komputera na poziomie użytkowym (biegła znajomość modeli pracy zdalnej).
  • Praca z systemem CRM.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy za realizację celów sprzedażowych.
  • Kompleksowe szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Swoboda w organizacji czasu pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Do zagospodarowania duża część rynku holenderskiego.
  • Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.
  • Nowoczesne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon oraz materiały marketingowe wspierające Twoje działania.
  • Wsparcie firmy w optymalizacji strategii generowania leadów. (FB, Google, Linkedin, dedykowane LP)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe).
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i opcjonalnie Twojej rodziny.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych.
  • Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.
  • Praca zdalna lub hybrydowa.
  • Elastyczne godziny pracy.

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż produktów własnych – stolarka okienna PCV i aluminiowa, rolety, drzwi i moskitiery polskiego producenta – do klienta profesjonalnego (sektor B2B – dealerzy/dystrybutorzy itp.)
  • Osiąganie założonych wyników sprzedażowych w wyznaczonym obszarze działania oraz dynamiczna ekspansja na nowe regiony.
  • Budowanie sieci dystrybucji poprzez nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.
  • Monitorowanie działalności konkurencji, w tym analiza ofert produktowych, cenowych i promocyjnych, śledzenie trendów branżowych  oraz proponowanie rozwiązań wspierających nasz rozwój na rynku.
  • Przygotowywanie raportów i ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym oraz centralą firmy (BOK, Technologie, Planiści produkcji).
  • Wprowadzanie i wykorzystanie narzędzi wspierających sprzedaż.
  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację biznesową – warunek konieczny.
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych i skutecznej komunikacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz w rozwijaniu sieci klientów w sektorze B2B
  • Zorientowanie na osiąganie wyników, systematyczność i umiejętność organizacji pracy w terenie.
  • Aktualne prawo jazdy kat. B
  • Warunkiem koniecznym jest znajomość branży budowlanej a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży stolarki okiennej.
  • Obsługa komputera na poziomie użytkowym (biegła znajomość modeli pracy zdalnej).
  • Praca z systemem CRM.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy za realizację celów sprzedażowych.
  • Kompleksowe szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Swoboda w organizacji czasu pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Do zagospodarowania duża część rynku amerykańskiego.
  • Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.
  • Nowoczesne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon oraz materiały marketingowe wspierające Twoje działania.
  • Wsparcie firmy w optymalizacji strategii generowania leadów. (FB, Google, Linkedin, dedykowane LP)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe).
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i opcjonalnie Twojej rodziny.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych.
  • Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.
  • Praca zdalna lub hybrydowa.
  • Elastyczne godziny pracy.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż produktów własnych – stolarka okienna PCV i aluminiowa, rolety, drzwi i moskitiery polskiego producenta – do klienta profesjonalnego (sektor B2B – dealerzy/dystrybutorzy itp.)
  • Osiąganie założonych wyników sprzedażowych w wyznaczonym obszarze działania oraz dynamiczna ekspansja na nowe regiony.
  • Budowanie sieci dystrybucji poprzez nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.
  • Monitorowanie działalności konkurencji, w tym analiza ofert produktowych, cenowych i promocyjnych, śledzenie trendów branżowych  oraz proponowanie rozwiązań wspierających nasz rozwój na rynku.
  • Przygotowywanie raportów i ścisła współpraca z bezpośrednim przełożonym oraz centralą firmy (BOK, Technologie, Planiści produkcji).
  • Wprowadzanie i wykorzystanie narzędzi wspierających sprzedaż.
  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi.

Nasze wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego i włoskiego umożliwiająca codzienną komunikację biznesową – warunek konieczny.
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych i skutecznej komunikacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz w rozwijaniu sieci klientów w sektorze B2B
  • Zorientowanie na osiąganie wyników, systematyczność i umiejętność organizacji pracy w terenie.
  • Aktualne prawo jazdy kat. B
  • Warunkiem koniecznym jest znajomość branży budowlanej a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży stolarki okiennej.
  • Obsługa komputera na poziomie użytkowym (biegła znajomość modeli pracy zdalnej).
  • Praca z systemem CRM.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy za realizację celów sprzedażowych.
  • Kompleksowe szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Swoboda w organizacji czasu pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
  • Do zagospodarowania duża część rynku włoskiego.
  • Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.
  • Nowoczesne narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon oraz materiały marketingowe wspierające Twoje działania.
  • Wsparcie firmy w optymalizacji strategii generowania leadów. (FB, Google, Linkedin, dedykowane LP)

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe).
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i opcjonalnie Twojej rodziny.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych.
  • Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.
  • Praca zdalna lub hybrydowa.
  • Elastyczne godziny pracy.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Opis stanowiska:

  • serwis i naprawa okien PVC, Aluminium i rolet zewnętrznych

Wymagania:

  • motywacja, zaangażowanie w pracy,
  • wiedza i doświadczenie z zakresu montażu okien,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • odpowiedzialność za wykonaną pracę oraz jej jakość,
  • znajomość zagadnień z dziedziny stolarki otworowej,
  • komunikatywność, dyspozycyjność, gotowość do pracy na wyjazdach, odporność na stres,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z serwisem stolarki okiennej PVC, aluminium i rolet
  • prawo jazdy kat. „B”

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku pracy w oparciu o umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia do pracy oraz szkolenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karta sportowa
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Twój zakres obowiązków:

  • Realizowanie polityki handlowej firmy.
  • Profesjonalna obsługa handlowa klientów.
  • Przygotowywanie wycen dla klientów w porozumieniu z działem handlowym oraz ofert w języku niemieckim.
  • Przyjmowanie i administrowanie dokumentacji dotyczącej zamówień klientów.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Nasze wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację – warunek konieczny.
  • Preferowana znajomość branży budowlanej a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży stolarki okiennej.
  • Wysoka orientacja na potrzeby Klienta oraz wyznaczone cele.
  • Łatwość w nawiązywaniu dobrych relacji interpersonalnych.
  • Zdolność do efektywnej realizacji zadań pod presją czasu.
  • Praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy za realizację celów sprzedażowych.
  • Kompleksowe szkolenia produktowe i sprzedażowe przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.

Benefity:

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe).
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i opcjonalnie Twojej rodziny.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych.
  • Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Opis stanowiska:

  • przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych
  • wdrożenie nowych pracowników w struktury firmy
  • wsparcie pracowników i kadry menedżerskiej w obszarach szkolenia i rozwoju
  • tworzenie założeń polityki personalnej, wynagrodzeń, ścieżek kariery i rozwoju pracowników
  • opracowywanie analiz, raportów i prezentacji na potrzeby przełożonego
  • współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:

  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • praktyczna umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • łatwość w nawiązywaniu dobrych relacji interpersonalnych
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • szkolenia niezbędne do wykonywania pracy na powierzonym stanowisku
  • prywatną opiekę medyczną PZU dofinansowaną przez pracodawcę
  • ubezpieczenie grupowe Unum
  • kartę sportową
  • pracę w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Twoje zadania:

  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym i technicznym poszczególnych zapytań ofertowych.
  • Przygotowywanie wycen dla klientów w porozumieniu z działem produkcji i działem handlowym.
  • Projektowanie konstrukcji.
  • Opracowywanie zleceń i technologii produkcyjnej.
  • Obsługa poszczególnych dealerów pod względem technicznym.

Czego wymagamy:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Znajomość programów Licz Okno, Auto Cad.
  • Dobra znajomość rysunku technicznego.
  • Znajomość procesów produkcyjnych stolarki aluminiowej.
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy.
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy, w tym system premiowy.
  • Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy na powierzonym stanowisku.
  • Rabaty na produkty firmowe oraz dodatkowe benefity.

Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karnety na siłownie, zajęcia fitness, inne aktywności sportowe).
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i opcjonalnie Twojej rodziny.
  • Ubezpieczenie na życie i zdrowie.
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów rozwojowych.
  • Brak dress codu i swobodna atmosfera pracy.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna dostępna jest na https://abm-jedraszek.pl/rodo-rekrutacja/

Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV na adres mailowy rekrutacja@abm-jedraszek.pl z zamieszczonym poniższym zdaniem w treści maila:
Potwierdzam, że zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Jeżeli chcą Państwo brać udział w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna prosimy dodatkowo zamieścić w treści maila następujące zdanie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przez „ABM Jędraszek” Spółka Jawna.

Chcesz wiedzieć więcej?

Poznaj naszych  pracowników i ich punkt widzenia:

Pracownicy ABM Jędraszek to druga rodzina! Dla właścicieli ważny jest nie tylko rozwój ich firmy, ale wspierają też rozwój każdego pracownika. Traktują nas – pracowników – z partnerską  życzliwością.

Asia, dział handlowy;

Niekiedy nie jest łatwo, ale satysfakcja z rozwiązanego problemu jest zawsze ogromna! Najbardziej jednak cieszą słowa uznania od klientów – gdy słyszy się, że po raz kolejny zrobiliśmy coś, co wydawało się niemożliwe, czuję ogromną motywację do dalszej pracy. I tak już od 17 lat, każdego dnia, czerpię satysfakcję z wykonywanych obowiązków.

Lucyna, dział transportu;

 

Czuję się tu bezpiecznie. To bardzo ważne – szczególnie w ostatnich czasach. ABM Jędraszek to stabilny pracodawca, u którego pracownicy zostają na całe lata.

Justyna, dział eksportu.

A jaki będzie TWÓJ PUNKT WIDZENIA?

Do góry